Friday, August 29, 2008

Cinta


Cinta memang indah..d mana seseorang wanita itu menjawab kemahuan seorang lelaki,memang sukar kita duga bagaimana kita jatuh hati padanya.berbalik kepada sustera makana d sebalik bunga dan cili it2 jelas sekali mencetuskan idea yg membenci cinta.apakah comment anda tentang cinta yg menyakitkan,bilamasa ka kita menduganya? Namun banyak
Lagi caranya kita menerima hakikatnya,benala diri anda melalui sustera..krna banyak hal yg perlu kita pelajari d dunia dan sustera..benar atau tidak? Hehehe. .

2 comments:

HoneyBUZZin said...

Apa itu cinta Fred? Sungguh memeningkan kepala...tapi sekiranya ketemu orang yang benar-benar menyayangi kamu, jangan dilepaskan dia. Baca ini Fred...

Ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai. Satu titis air mata tu menyapa air mata yg satu lagi, "Saya air mata seorang gadis yang menyayangi seorang lelaki tetapi telah kehilangannya. Siapa kamu pula?". Jawab titis air mata kedua tu, "Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yg menyayangi saya berlalu begitu sahaja."

Maksudnya: Tiada sesiapapun yang simpati kepada orang yang sengaja membiarkan peluang pergi begitu sahaja tanpa berusaha untuk mendapatkannya atau mempertahankannya. Kita selalunya tidak menghargai seseorang yang hampir atau menyayangi kita sehingga dia pergi meninggalkan kita! kemudian kita akan sedih dan menyesal mengingatkannya.

Good Luck Fred..semoga ketemu gadis idaman kamu.

Boy said...

thank u lynn.. :)

sya sendiri tia faham erti cinta.
hehe..