Tuesday, September 30, 2008

Kekalahan


Hello para pengunjung blog selamat menyambut hari raya yg mulia ini bagi yg menyambutya,dan happy2 juga buat semua yg merayakanya juga,kongsi raya bersama hehe. .kuih! Kali ini sia menulis tentang perasaan yg sering kita kaitkan kemanangan dan kekalahan.bagaimanakah perasaan kamu jika kalah dalam satu subjek. .ato apa juga.sya ingat ketika dahulu aku mengalah dan amat kecawah sekali kerana tidak lulus dalam pelajaran. .aku lemah,dalam sukan pun lemah juga,setiap kali aku menghadapi kekalah. .setelah aku berfikir sejenak. .rupanya kekalahan it2 mengajar kita jadi kuat dan berilmu.so aku berpsan buat semua janganla pernah mengalah dalam satu persaingan,tarukan diri anda d tempat ke 2 sja..jadikan pelajaran it2 budaya hidup anda.seperti sya dulu hanyala murid bulih.d tumbuk2 ..d ejek2.d pangil mat bunga la..hahahaz. Tapi cerita sekarang pulak aku kalah dengan teman aku.mreka suda hidup senang..pda hal dulu mreka sering membuli ku.yha. .saya kalah lagi.tpi aku tak akan putus asa.aku tetap teruskan perjuangan hidupku ini..

No comments: