Sunday, November 2, 2008

Jalan pilihanku


Hi kawan2. .ini adalah jalan tiap hari saya lalui.tiap hari kamu sendiri pun tahu kan.sama hujan,panas,mendung dan masa g kerja,pulang rumah..dan apa2 sja urusan setiap hari saya gunakan jalan ini.tapi ini d mana? It2 jwbnya luar dari persoalan,ini hanya sekadar gambar hiasan..dan mungkin sama,cuma yg sya kongsikan d sini adalah rupa dunia d mana saya berada.saya berada pada jalan ini,saya juga seperti anda yg gemar bersosial,klo tiada jalan ini suda tentu tidk wujud blog si Tanakvagu hehe. Dan last,segalanya d singapura.

3 comments:

Medusa said...

baa pandai2 jaga diri laa.. :D hehe.. ^_^

Boy said...

enmmm...iyala tu
thank u... :)

--- said...

Tanakvagu, kawasan ni pernah dibanjiri air kah? Bandar Singapura juga tempat untuk orang Hollyword belakun, kau pernah nampak diurang berlakun kah masa ko kerja di sana?

Saya nampak tu jalan macam tempat orang berlakon saja tu, tidak taulah kalau tempat dua serupa.. hehehehe

Baik2 ko di sana dan jaga diri saja, tapi.. saya masih ada soalan lagi, kawasan ko tu macam tempat pondan melimpas saja tu? hehehehehe

ketawalah bersama saya.. kalau sudi..hehehehehehe