Monday, November 10, 2008

San


Seperti ini mungkin boleh..apa kata kamu?

4 comments:

--- said...

Komen yang paling panjang didunia.Bacalah kalau tidak keberatan..

Fredo, just for fun kaini?

Ahahaha.. Saya tau ko banyak tersentuh dengan blog saya tetapi sesiapapun yang baca blog saya, nasihat saya sekali lagi “Read is you OWN RISK!!”. Sebab idea memblog saya bukan saya ambil daripada siapa-siapa, itu kebanyakannya datang daripada ilham sendiri.

Hahaha… Nanti saya kasi review blog ko di blog piasau sa k..


Don’t worry, be happy… ko sudah dapat sumandak disana? Saya dengar-dengar ko mau kawin sudah tu? Aise.. jangan marah arrr..

kalau ada salah dan silap, harap di maapkan, kalau ada sumandak,harap diMengakuKan.. Hehehehehe


Dari hujung kuku kaki, berjalan ke kaki, p pinggang dan lumpat terus p perut dan sampai ke hujung rambut.
Nah.. Ok bah kan, ada yang tertinggal? Hahahahahahaha..


Blog piasau sebenarnya sudah bertahun-tahun berada di internet, sejak 2006 lagi. Bayangkan… 2006-2008 kan, dah tiga tahun…

Pada mulanya saya ambil nama domain ini hanya sebagai suka2 atau testing saja, banyak orang marah saya masa tu, contohnya di laman… Sebab selepas saya kasi link laman saya, hari ini ada, esok teda isi sudah, blank, hahahaha.. Selalu saya install dan remove.. last2… saya serius berblog pada tahun 2007 sehingga sekarang..


Saya dapat nama domain ni pun secara kebetulan dan tidak saya plan nak ambil suka2 juga, saya fikir banyak kali, mau ambil atau tidak, bila saya lalu satu lorong, saya nampak signboard piasau, lalu saya ambil nama tu dan terus daftar.

Saya pernah memiliki 3 domain sebelumnya tetapi saya tidak beritahu apa domain tu.Ok


Dan sekarang ini, saya berterima kasih kepada fredo kerana memberikan kesempatan kepada saya mengucapkan sepatah dua kata di hari, di malam, di.. apa lagi..

yang indah ini sebab telah mencipta banner yang cantik dan … ko maukah background yg ko cipta tu? Saya menggunakan warna latar yang berbeza..

U may get hurt is the sign of my header's color.. So , I already mention it that reading is your own risk!!! … Tasir.. That’s my idea, surely that’s my world.


Background tu, tidak tentu, berbeza, ada maksud yang tersendiri juga, susah nak explain..

Fredo, bila lagi ko mau ambil satu domain ni? Bila ko mau balik kk?

Selamat hari Krismass dan tahun baru.. selamat pengantin (Panggang Tin) baru.. Hahahahah.. Thanks Fredo.. Tahan hati sajalah kalau baca blog saya arrr... idea memblog datang sendiri, so.. tidak sengaja cari.. siou.. kalau da yang sa caripun, memang isi tu tidak menarik, siou lagi.. PEACE!!! my little brother..

Medusa said...

O_O"" san.. cut the crap! lol jkjk jk.. ^_^ ello si fredo! ;) visit u! ;)

Boy said...

san...banyak sekali comment ko...
sia ada baca semua,bahkan banyak kali juga sia unang hehe...


apapun bro...seperti pada mulanya dan sekarang semuanya sama saja.
cuma dari kita sendiri ja.
mksud sia... KITA SEMUA HAPPY :)

trimakasih.. :)

Boy said...

beck... :)

selamat visit...tingu ja yg ada.
:)